BC Racing výškově a tuhostně stavitelný podvozek série V1 typ VH pro Toyota Matrix ZZE132/133, r.v. 03-08

C-02-V1-VH

Nový produkt

Stavitelné podvozky BC Racing série V1 jsou základními podvozky v nabídce tohoto výrobce. I přes to však nabízí pokročilé možnosti nastavení včetně 30 krokového nastavení tuhosti a možnost nastavitelného horního uložení u vybraných aplikací. Podvozky BC Racing série V1 využívají 44 mm tlumič uvnitř 50 mm silného těla.

Více informací

Dostupnost: Na dotaz (1-2 týdny)

41 120 Kč s DPH

platimpak.png, 2,9kB mallpay.png, 5,0kB

Odložte platbu nákupu až o 30 dní s platební metodou MALL Pay či PLATÍM Pak. Kupte teď, plaťe potom.

Více informací

Série V1

Podvozky série V1 využívají patrony s průměrem 44mm v 50mm těle tlumiče k maximalizaci kapacity oleje. To zvyšuje objem oleje, který naopak snižuje maximální teplotu a tím výrazně zlepšuje výkon. Během plné funkce tlumiče dochází k zahřátí oleje v tlumiči a následně i změně viskozity, což má za následek horší výkon a jiné charakteristiky tlumení. Ne ale u podvozků BC-Racing, ty používají pouze vysoce-výkonný olej a jsou plněny nitrogenem!

Nastavení výšky a tuhosti

Nastavení výšky se provádí šroubováním celého těla tlumiče, čímž nedochází ke zkrácení dráhy ani ke změně nastavení pružiny. Minimální a maximální snížení se liší podle typu vozu. Můžete tak Váš vůz nastavit od standardní výšky, kdy je vůz k nerozeznání od sériového, ale stejně tak ho snížit natolik, že není možné jej provozovat.

Nastavení tuhosti se provádí ve 30 krocích a kombinuje jak nastavení odskoku tak i komprese. Nastavení se provádí pomocí otočného ovladače zpravidla v horní části tlumiče. V případě potřeby je možné podvozek dovybavit adaptérem, který dokáže tento ovladač oddálit a umístit jej tak na dostupnějším místě.

Nastavení odklonu kola je automaticky zahrnuto v sadě, pokud to konstrukce Vašeho vozu dovolí.
 

Materiál a povrchová úprava

Pružiny použité pro výškově stavitelné podvozky BC Racing jsou vyráběny jen z vysoce kvalitní oceli SAE9524, které i po 500 000 stlačení dosahují pouze 5% úrovně deformace, přičemž u standardních pružin vyráběných automobilkami je tolerance až 13%. Tyto podvozky jsou přizpůsobeny také pro provoz v zimním období, kdy se často silnice solí. Anti-korozní ochrana patří mezi nejlepší a absolutně se nedá srovnat s jinou levnější konkurencí. Každý podvozek prochází náročným testováním v Japonsku a v USA, aby byla zajištěna kvalita, životnost i bezproblémová montáž v rámci všech aplikací.

Parametry

Typ produktuVýškově stavitelný podvozek
Značka vozuToyota
ModelMatrix
Typ vozuZZE132/133
Rok výroby03-08
Přední horní uloženíUnibalové uložení
Zadní horní uloženíUnibalové uložení
Série podvozkuV1
Typ podvozkuVH