Sportovní pružiny H&R pro...
Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro vůz Audi TT Roadster 8N9 s maximálním zatížením přední nápravy (údaj uvedený ve velkém technickém průkazu) do 990 kg snižující vůz o 40 mm / 30 mm.
Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro vůz Audi TT 8N3 s maximálním zatížením přední nápravy (údaj uvedený ve velkém technickém průkazu) do 990 kg snižující vůz o 40 mm / 30 mm.
Sportovní polyuretanové silentbloky Powerflex pro vůz Alfa Romeo GTV 916 určené pro použití na veřejných komunikacích a občasné soutěžní jízdy. Umístění silentbloků: "Rear Lower Swing Arm Outer Bush"
Sportovní polyuretanové silentbloky Powerflex pro vůz Alfa Romeo Spider 916 určené pro použití na veřejných komunikacích a občasné soutěžní jízdy. Umístění silentbloků: "Rear Lower Swing Arm Outer Bush"
Sportovní pružiny Weitec Made by KW pro Nissan Micra (K10).
Kompletní sportovní podvozek ap Sportfahrwerke obsahující sadu sportovních tlumičů a pružin pro vůz Škoda Octavia II 1Z3 s motory 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.0 TDI RS. Instalací sportovního podvozku ap Sportfahrwerke získáte větší stabilitu vozu a atraktivnější vzhled díky snížení světlé výšky o 30 mm vpředu a 30 mm vzadu.
Kompletní sportovní podvozek ap Sportfahrwerke obsahující sadu sportovních tlumičů a pružin pro vůz Škoda Octavia II 1Z3 s motory 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.0 TDI RS. Instalací sportovního podvozku ap Sportfahrwerke získáte větší stabilitu vozu a atraktivnější vzhled díky snížení světlé výšky o 30 mm vpředu a 30 mm vzadu.
Rozšiřovací podložky H&R jsou špičkové rozšiřovací podložky vyráběné v Německu z vysoce odolné slitiny hliníku a hořčíku, která je lehčí a pevnější než 6061-T6 kovaná slitina hliníku. Rozšiřovací podložky H&R jsou dostupné v mnoha rozměrech a pro nepřeberné množství vozů. Jejich použitím zlepšíte nejen vzhled vozu, ale také jeho ovladatelnost díky širšímu...
Rozšiřovací podložky H&R jsou špičkové rozšiřovací podložky vyráběné v Německu z vysoce odolné slitiny hliníku a hořčíku, která je lehčí a pevnější než 6061-T6 kovaná slitina hliníku. Rozšiřovací podložky H&R jsou dostupné v mnoha rozměrech a pro nepřeberné množství vozů. Jejich použitím zlepšíte nejen vzhled vozu, ale také jeho ovladatelnost díky širšímu...
Rozšiřovací podložky H&R jsou špičkové rozšiřovací podložky vyráběné v Německu z vysoce odolné slitiny hliníku a hořčíku, která je lehčí a pevnější než 6061-T6 kovaná slitina hliníku. Rozšiřovací podložky H&R jsou dostupné v mnoha rozměrech a pro nepřeberné množství vozů. Jejich použitím zlepšíte nejen vzhled vozu, ale také jeho ovladatelnost díky širšímu...
Rozšiřovací podložky H&R jsou špičkové rozšiřovací podložky vyráběné v Německu z vysoce odolné slitiny hliníku a hořčíku, která je lehčí a pevnější než 6061-T6 kovaná slitina hliníku. Rozšiřovací podložky H&R jsou dostupné v mnoha rozměrech a pro nepřeberné množství vozů. Jejich použitím zlepšíte nejen vzhled vozu, ale také jeho ovladatelnost díky širšímu...
Rozšiřovací podložky H&R jsou špičkové rozšiřovací podložky vyráběné v Německu z vysoce odolné slitiny hliníku a hořčíku, která je lehčí a pevnější než 6061-T6 kovaná slitina hliníku. Rozšiřovací podložky H&R jsou dostupné v mnoha rozměrech a pro nepřeberné množství vozů. Jejich použitím zlepšíte nejen vzhled vozu, ale také jeho ovladatelnost díky širšímu...
Rozšiřovací podložky H&R jsou špičkové rozšiřovací podložky vyráběné v Německu z vysoce odolné slitiny hliníku a hořčíku, která je lehčí a pevnější než 6061-T6 kovaná slitina hliníku. Rozšiřovací podložky H&R jsou dostupné v mnoha rozměrech a pro nepřeberné množství vozů. Jejich použitím zlepšíte nejen vzhled vozu, ale také jeho ovladatelnost díky širšímu...
Rozšiřovací podložky H&R jsou špičkové rozšiřovací podložky vyráběné v Německu z vysoce odolné slitiny hliníku a hořčíku, která je lehčí a pevnější než 6061-T6 kovaná slitina hliníku. Rozšiřovací podložky H&R jsou dostupné v mnoha rozměrech a pro nepřeberné množství vozů. Jejich použitím zlepšíte nejen vzhled vozu, ale také jeho ovladatelnost díky širšímu...
Sportovní pružiny ST Suspensions pro vůz Seat Ibiza III 6L1 s maximálním zatížením přední nápravy (údaj uvedený ve velkém technickém průkazu) 861 - 960 kg, snižující vůz o 30 mm / 30 mm.